lauantai 21. tammikuuta 2017

Beautiful skin requires commitment, not a miracle

20.1.2017

Täällä sitä istutaan Turussa enemmän tai vähemmän väsyneenä, mutta hyvin kotoisalla fiiliksellä. Mimosan kanssa lähdettiin pienelle retkelle, tästä tulossa sitten enemmän lisää. Pistetään kuitenkin ihan eri aiheista postausta kehiin, nimittäin kyseessä selvennys minun ihonhoito rutiineista. Postauksen olin jotenkin onnistunut luonnoksista poistamaan ja näin pienien "ongelmien" jälkeen tässä sitä ollaan.

Minulla on aina ollut hyvä iho, enkä ole oikestaan koskaan tehnyt mitään ihoni eteen. Kauhukseni siis totean että olen käynyt meikin naamassa nukkumaan, rasvaa en ole käyttänyt, ulkomaillakin on jäänyt aurinkorasvan käyttö melkein kokonaan pois ja noh kaikesta muusta puhumattakaan. Finnejä on toki tullut, mutta se on lähinnä ollut yksi sinne sun tänne.

20.1.2017b

Näin ei kuitenkaan enää ole. Inkallekin sanoin että hyvä kun tässä 22-vuotiaana iskee se murrosikä ihoon. Noh, ei se edelleenkään mikään kaamea ole eli edelleenkin olen todella kiitollinen tästä helppohoitoisuudesta. Miten siis hoidan ihoani nykyään? Joka ilta, olin meikannut tai en, puhdistan ihon tuolla Lumenen Hydrating Cleanserillä. Sen jälkeen pistän saman sarjan kasvovettä. Ei siis mikään kovin kummoinen, mutta eron on kyllä huomannut. Kerran, kaksi viikossa pesen kuitenkin kasvot tuolla L300 puhdistusvaahdolla. Sillä saa hyvin puhdistettua myös ripsien välistä kaikki moskat pois. Vaahto nimittäin menee voidetta helpommin joka paikkaan ja sen saa ainakin omasta mielestäni kätevämmin poistettua ilman sitä tunnetta että ripset irtoaa päästä.

Molemmat tuotteet on tosi hyvä hintaisia ainakin omalle budjetille ja niitä saa nyt melkein mistä vain. On tullut muitakin vastaavia kokeiltua, mutta nämä kolme ovat kyllä omalle iholle ne just oikeat.

20.1.2017a

Mites sitten ne hampaat? Niihin voisi sitten seuraavaksi alkaa enemmän panostamaan, sillä tässä on myös helpolla päästy. Yksi reikä on koko elämäni aikana ollut, joskus siinä ala-asteen aikana. Siitä olen kuitenkin tullut nyt tarkemmaksi, että harjaan aina hampaat iltaisin ja aamuisin. Joskus nimittäin saattoi toinen kerta jäädä tekemättä, jos vaikka illalla oli mennyt myöhään ja haluaa päästä nukkumaan tai sitten aamulla kiireessä napataan vain purkka suuhun. Ei hyvä. Vaikka kuinka paljon väsyttääkin, niin se tahna menee siihen harjaan ja harja suuhun.

Tällä hetkellä on siis käytössä tuo kysymyksiä herättävä musta hammastahna, joka on ihan ok, ei valittamista mutta ei mitenkään hehkutettavaa. Välillä on ollut muitakin valkaisua lupaavia tahnoja käytössä, vielä ei ole sitä löytynyt jonka nimeen vannoisin. Eikä välttämättä löydykään.

20.1.2017c

Mutta näistä minä olen aina pitänyt huolta, nimittäin huulista. Huulirasva-addiktiakin on minulle ohimennen huudeltu, mutta en itse kyllä ihan tuota addikti-sanaa käyttäisi. Miten niitä sitten hoidan? Päivisin levittelen huulirasvaa usein, öisin laitan kuitenkin paksun kerroksen tuota Akademiklinikenin huulihoitoa. Se on aika tyyris, mutta en silti vaihtaisi sitä enää pois! Tuota ennen käytin Bepanthenia, joten se toimii myös oikein mainiosti. Sitäkin paksu kerros huuliin, niin ah, aamulla on kyllä pehmoiset ja kestää hyvin päivänmittaan. Myös monesti meikatessa laitan tuota vähän huulille kun meikkaan muut kasvot, näin huulet pysyy huulimeikin alla kosteina eivätkä ala kuivumaan.

Tässä siis pikaisesti näitä omia päivittäisiä hoitorutiineja. Ei siis mitään kummoisia, toimivia, nopeita ja yksinkertaisia. Eli täydellisiä minulle!

2 kommenttia:

  1. noista lumenen pinkeistä tuotteista oon kans tykänny, muttei ole tällä hetkellä käytössä! oon nykyisin vannoutunut neutrogenan käyttäjä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin olen niitä kokeillut, mutta kyllä nuo lumenet vievät voiton :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!