perjantai 12. heinäkuuta 2013

Tere tulemast tagasi!

Jee nyt on netti saatu viimein kuntoon ja pääsen koneella päivittelemään (:. Koneella on niin paljon helpompi postailla tänne kuin kännykän pinellä ruudulla, joten voitto!


Sitten siirrytään niihin Viron matkan ostoksiin sekä vähän mitä tässä on Suomessakin tullu osteltua. Kuten olen jo maininnut niin ei oikein alesta ole mitään käteen tarttunut ja olen muutenkin huomannut, ettei Suomesta tahdo löytyä vaatteita samalla tavalla kuin ulkomailta... Ehkä tässä on tapahtunut joku ihme maailmanmatkaaja-syndrooma, kuka tietää.


1. Vaaleansiniset farkut BikBok
2.Sininen toppi Springfield
3. Raitamekko Springfield
4. Valkoinen toppi Zara
5. Pitsi peplumtoppi New Yorker
6. Collegeshortsit Reserved
7. Valkoinen neule Reserved


Kangas on niin ihana päällä, ei hiosta yhtään ja muutenkin laskeutuu sulavasti päälle. Oli toi Sprinfield ihan uus kauppa meille molemmille Kristan kanssa ja heti molemmat lähti sieltä kassit kädessä (:


En mikään mekkoihminen ole, joten ihme että rakastuin mekkoon, mutta tähän rakastuin! Sopii mulle ja mun tyyliin ja tämäkin on aivan ihanaa kangasta, kuten tuo toppikin. Selkeesti löytyi nyt se "minun-kauppani", kun kerran mekon kanssa sieltä poistuin!


Jäi vähän tolta Berliinin reissulta kaivertamaan, kun Krista osti melkein samanlaisen paidan kuin tämä, mutta minä en :( Niinpä kun Newe Yorkersista tämän bongasin niin olihan se nyt pakko ostaa, vaikka vastaavia paitoja multa löytyykin jo ihan mukavasti...


Koska Tanskan matka lähestyy (jeee!), niin olihan noita shortseja pakko ostaa vielä yhdet lisää ;) Itse matkasta tulee oma postaus (jälleen kerran...) joten ei siitä enempää (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!