tiistai 19. helmikuuta 2013

Diamonds are girls best friend

Otsikko on aika kuvaava. Eilen oli ensimmäinen oikea lomapäivä, tosin mulle se oli päivä muiden joukossa, sillä lukuloman takia ei ole yhtäkään kurssia, joten en käy koulussa. Suunnitelmana oli kotona lukeminen, mutta siihen tulikin muutos. Sebbe ja Julke oli lähdössä stadiin vähän shoppailemaan joten kännykkään pamahtu viesti lähtisinkö mukaan. Koska mulla oli muutenkin asiaa stadiin, päätin lähteä poikien mukaan.
Monet mun kavereista tietää että vaikka olen tietyissä asioissa sponttaani en oikein harrasta heräte ostoksia. En voi sanoa etten olisi niitä koskaan tehnyt, mutta todella harvoin. Nyt kuitenkin erisyiden takia sellaiseen sorruin.
Mulla on aikasemminkin näkyny täällä korumainen kello, joka on Thomas Sabo:n tuotosta. Kellon sain muutamia vuosia sitten ja tykkään siitä todella paljon, mutta koska olen tällainen tohelo, niin en sitä joka paikassa viitsi käyttää. Päätin siis mennä Stockmann:ille ja ostaa yhden riipuksen lisää. Mietin myös pitkään että ostaisinko yhden toisenkin jutun sieltä, mutta harkinnan jälkeen päätin odottaa toista kertaa. Saa nähdä kauanko sen pitää mun päässä kummitella ennen kuin marssin kauppaan ostamaan sen...
xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!